Monday 18 July 2011

Penggunaan Produk Gano Mengikut Penyakit & Keperluan Tubuh Anda

Blog Azie Group kali ini ingin berkongsi kaedah penggunaan produk Gano berdasarkan jenis penyakit dan keperluan tubuh anda. Berdasarkan pengalaman saya selama lebih  8 tahun menjalankan perniagaan Gano. Antara masalah dihadapi ialah pengguna produk tidak dapat mengamalkan penggunaan produk yang berterusan. Ia disebabkan apabila mereka kian sembuh, mereka telah meninggalkan produk sekaligus. Walhal apa yang perlu ialah mereka mengamalkan pemakanan tersebut. 

Kenapa produk ini mesti terus diamalkan?

Mesti ramai yang beranggapan ini hanya gimik untuk melariskan produk Gano. Sebenarnya apa-apapun makanan kesihatan ia perlu diamalkan oleh penghidap penyakit. Kenapa ini berlaku? 

Sebabnya, apabila manusia semakin meningkat usia atau pernah menghidapi penyakit yang serius, keupayaan tubuh badan untuk membina sel dan kembali pulih akan perlahan. 

Justeru itu, apabila badan luka atau mengalami sakit-sakit ia perlu segera mendapat zat tambahan. Zat tambahan ini  sememangnya terkandung di dalam makanan. Namun jumlahnya sedikit, justeru itu anda perlu mendapatkan sumber zat dan nutrisi yang lebih banyak.

Atas sebab inilah, produk Gano merupakan produk yang praktikal, harga berpatutan dan sesuai untuk anda amalkan. 

Justeru itu saya sediakan senarai lengkap untuk anda dapatkan senarai produk yang perlu diamalkan berdasarkan penyakit dan keperluan tubuh anda. Klik di sini untuk ke Senarai tersebut





No comments:

Post a Comment