Saturday 22 October 2011

Badan Sakit? Poket pun Sakit? Tapi kehidupan Mesti Diteruskan....

Kos sara hidup yang semakin meningkat tanpa Kompromi Dan Tanpa Belas Kasihan kepada Kira semua sekarang ini, menyebabkan kita semua berfikir bagaimana untuk menambah pendapatan yang sudah sedia ada ini, supaya kelangsungan hidup dapat diteruskan dengan penuh ceria bersama keluarga tercinta.

Di sini saya ingin berkongsi cara menambah pendapatan dengan membuka rangkaian perniagaan dengan modal yang sangat kecil berbanding pulangan yang besar bakal kita perolehi. 

BAGAIMANA ? MAAF INI BUKAN SKIM PELABURAN. BUKAN JUGA SKIM CEPAT KAYA. 

Sesiapa yang berusaha dia yang dapat. Seperti janji Allah * Aku tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum itu, selagi kaum itu tidak mengubah nasibnya sendiri 

* Langkah pertama hubungi aziegroup melalui talian yang dipaparkan, untuk penjelasan dan pemahaman bagaimana perniagaan ini berlaku,bagaimana dengan pendapatan yang bakal diperolehi nanti. Sekarang memang banyak peluang untuk menambah pendaptan digembar gemburkan, sampai kadang kala kita tidak tahu yang manakah sepatutnya kita pilih . 

Di sini juga ingin saya kongsi tips bagaimana untuk memilih. 
1:  sah atau tidak syarikat yang diperkenalkan kepada kita dari segi undang undang  
2: bentuk peerniagaan itu sendiri, adakah ianya akan ada pembelian ulangan untuk melayakkan kita dapat pendapatan setiap bulan  
3: kekukuhan syarikat yang diperkenalkan,adakah mampu untuk memberi pendapatan seperti yang dijanjikan  4: mutu,kualiti dan harga produk itu sendiri . 

SEMOGA KITA SEMUA DAPAT MENILAI PELUANG YANG DATANG DAN CEPAT CEPAT MENGAMBILNYA SUPAYA TIDAK KETINGGALAN DAN DAPAT MENJALANI KEHIDUPAN PENUH KEBAHAGIAAN DAN KECERIAAN DI SAMPING ORANG-ORANG TERSAYANG. 

* Ada duit tak semestinya bahagia, tetapi tak ada duit sudah pasti derita *

No comments:

Post a Comment